Sabtu, 9 Jun 2012

cara buat email ganjil

Assalamualaikum .


ha , pg dah ni . kol 4.36a.m aku masih lg blom tido .
sorielah time postingan aku tak betol coz aku tak setting lagi :)
oke tricks aku kali ni nak ajar cara buat email ganjil .



APE TUU EMAIL GANJIL ?
- selalu , biasenye lah email mcm ni kan
abcd@gmail.com
abcd@mail.com
abcd@yahoo.com
abcd@hotmail.com dan ade lah lg yg biase dilihat .


- tapi kali ni email nye lain ,
contoh email ganjil dea mcm ni
abcd@masjid.com
abcd@manytrickshere.com
abcd@namamu.com


pelik / ganjil bukan email di atas tuu ?


nak tahu mcm mane nak buat email-email pelik mcm tu ?
senang jeh ,


korang masok je link bawah ni


MASUK SINI

dah masok tu , register .
pepandai lah korang register . tak susah pon register dea .
dea da ade tulis letak email , pass , birthday ape sume .
korang follow jeh .


oke sampai sini jeh .
sekian tutor dari aku .
assalamualaikum ,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan